فوربلاگ فوربلاگ .

فوربلاگ

ویژگی های اصلی ASP.NET که باید بدانید

پشتیبانی از کراس پلت فرم و کانتینر
با معرفی .NET Core، اکنون می توانید برنامه های ASP.NET را ایجاد کرده و آنها را در ویندوز، لینوکس و maغیر مجاز می باشد مستقر کنید. مایکروسافت و جامعه تلاش زیادی کرده اند تا لینوکس را به شهروند درجه یک برای اجرای ASP.NET تبدیل کنند.
ظروف این روزها ابرها را می خورند. Docker، Kuberenetes و سایر فناوری‌ها همه در حال افزایش هستند. ASP.NET Core به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از همه این فناوری های جدید استفاده کنند. Microsoft Azure حتی از استقرار برنامه شما در کانتینرها و Kubernetes پشتیبانی می کند.

عملکرد بالا
برخی می گویند که عملکرد یکی از ویژگی های مهم نرم افزار شما است. من تمایل دارم که موافق باشم! با معرفی ASP.NET Core و وب سرور Kestrel، ASP.NET به عنوان یکی از سریع ترین فریم ورک های کاربردی وب موجود معرفی می شود. TechEmpower معیارهای جالبی دارد که می توانید بررسی کنید.
فناوری که خط لوله یکپارچه ASP.NET و IIS را تامین می کرد تقریباً 15 سال قدمت داشت. همه کارها را انجام داد و بارهای زیادی را با خود حمل کرد. وب سرور جدید Kestrel از ابتدا دوباره طراحی شد تا از مدل های برنامه نویسی ناهمزمان استفاده کند، بسیار سبک تر و سریع تر باشد!

وب سرور جدید Kestrel از ابتدا دوباره طراحی شد تا از مدل های برنامه نویسی ناهمزمان استفاده کند، بسیار سبک تر و سریع تر باشد!

بیشتر بدانید: مقایسه ویژگی Kestrel در مقابل IIS و چرا به هر دو نیاز دارید

ناهمزمان از طریق async/wait
ASP.NET پشتیبانی عالی برای استفاده از الگوهای برنامه نویسی ناهمزمان دارد. Async اکنون در تمام کلاس‌های .NET Framework رایج و اکثر کتابخانه‌های شخص ثالث پیاده‌سازی می‌شود. اکثر برنامه های کاربردی مدرن بیشتر زمان و چرخه های CPU خود را در انتظار تکمیل کوئری های پایگاه داده، تماس های سرویس وب و سایر عملیات I/O می گذرانند.
یکی از دلایل سرعت بیشتر ASP.NET Core استفاده گسترده آن از الگوهای ناهمزمان در چارچوب های جدید MVC و Kestrel است.

آموزش asp.net core الکامکو را به شما پیشنهاد می کنیم

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۲:۳۸ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)