فوربلاگ فوربلاگ .

فوربلاگ

دلايل رايج ريپ زدن ماشين چيست؟

 اولين شك شما بايد به بنزين باشد. وقتي بنزين تمام مي‌شود، ماشين ريپ مي‌زند، اما اگر باك پر باشد چه؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۵۱ توسط:مهيا اميني موضوع: نظرات (0)

خاصيت حيرت‌آور عسل براي سلامتي بدن، پوست و مو

عسل يك خوراكي محبوب و بسيار مقوي است. افراد عسل را به خوردني‌هاي مختلف اضافه مي‌كنند تا طعم بهتري بگيرند. عسل بسيار سالم‌تر از شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي است كه ما به‌طور رايج از آن‌ها استفاده مي‌كنيم. در مقاله‌اي كه امروز در ديجي‌كالا مگ برايتان تهيه كرده‌ايم قرار است شما را با خواص عسل براي سلامتي بدن، پوست و مو آشنا كنيم و ارزش غذايي آن را بگوييم. علاوه بر اين عوارض جانبي عسل را در اختيارتان قرار مي‌دهيم و در پايان طرز درست كردن چند اسموتي با آن را ياد مي‌دهيم. تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:مهيا اميني موضوع: نظرات (0)

گوگل طراحي اپليكيشن‌هاي iOS خود را متحول مي‌كند

  زماني كه به بررسي اپ‌هاي گوگل در دو سيستم عامل iOS و iPadOS بپردازيد متوجه مي‌شويد كه رابط كاربري اين اپ‌ها بسيار شبيه به رابط كاربري است كه اين اپ‌ها در سيستم عامل اندرويد ارائه مي‌دهند. رخ دادن اين اتفاق، از گذشته تا به امروز شكايت‌هاي مختلفي درباره‌ي عدم تطابق طراحي رابط كاربري موبايل آن‌ها با سيستم عامل iOS به وجود آورده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۳۷ توسط:مهيا اميني موضوع: نظرات (0)

كاتلين يا جاوا؟

با هر كدام از اين زبان‌هاي برنامه نويسي مي‌توانيد به ساخت و توسعه برنامه‌هاي اندرويدي بپردازيد، اما كدام زبان در سال  ۲۰۲۱ براي توسعه برنامه‌هاي اندرويدي مناسب است، كاتلين يا جاوا؟ آيا زبان كاتلين جايگزين مناسبي براي زبان جاوا خواهد بود؟ و يا كدام زبان عملكرد بهتري در توسعه برنامه‌هاي مدرن اندرويدي خواهد داشت؟ در ادامه به تمامي اين سؤالات در مورد كاتلين و جاوا پاسخ خواهيم داد. پس با ما همراه باشيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۵۴ توسط:مهيا اميني موضوع: نظرات (0)

قابليت «عبارات سريع» به دستيار صوتي گوگل مي‌رسد

با قابليت «عبارات سريع» ارتباط با دستيار صوتي گوگل از هميشه سريع‌تر مي‌شود. اگر از كاربراني باشيد كه براي برنامه‌ريزي روزانه، ارسال پيام و كارهاي مختلف ديگر از دستيار صوتي گوگل استفاده مي‌كنند، احتمالا با جمله «هي گوگل» آشنا هستيد. اين جمله‌اي دستوري است كه براي فعال‌سازي گوگل اسيستنت استفاده مي‌شود. البته به‌نظر مي‌رسد شركت توسعه‌دهنده آن در حال اعمال تغييراتي است كه باعث مي‌شود ديگر براي سپردن كار جديدي به دستيار خود، به صداكردن آن نيازي نداشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۲:۱۱ توسط:مهيا اميني موضوع: نظرات (0)