فوربلاگ فوربلاگ .

فوربلاگ

ویژگی های اصلی ASP.NET که باید بدانید

پشتیبانی از کراس پلت فرم و کانتینر
با معرفی .NET Core، اکنون می توانید برنامه های ASP.NET را ایجاد کرده و آنها را در ویندوز، لینوکس و maغیر مجاز می باشد مستقر کنید. مایکروسافت و جامعه تلاش زیادی کرده اند تا لینوکس را به شهروند درجه یک برای اجرای ASP.NET تبدیل کنند.
ظروف این روزها ابرها را می خورند. Docker، Kuberenetes و سایر فناوری‌ها همه در حال افزایش هستند. ASP.NET Core به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از همه این فناوری های جدید استفاده کنند. Microsoft Azure حتی از استقرار برنامه شما در کانتینرها و Kubernetes پشتیبانی می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۲:۳۸ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

مزایای سی شارپ چیست؟

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا مدرن است که در سال 2000 توسط Anders Hejlsberg در مایکروسافت به عنوان رقیب جاوا (که کاملاً شبیه به آن است) توسعه یافت. این به این دلیل ایجاد شد که سان (که بعداً توسط اوراکل خریداری شد) نمی خواست مایکروسافت تغییراتی در جاوا ایجاد کند، بنابراین مایکروسافت به جای آن زبان خود را ایجاد کرد. سی شارپ از زمانی که برای اولین بار ایجاد شد به سرعت رشد کرد، با پشتیبانی گسترده مایکروسافت که به آن کمک کرد تا طرفداران زیادی به دست آورد. در حال حاضر یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۴۲ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

کدام شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر من مناسب است ؟

شبیه سازهای اندرویدی ابزارهایی برای اجرای اپ های اندرویدی در سیستم عامل ویندوز می باشند. ممکن است در برخی شرایط نیازمند استفاده از اپلیکیشن های مختلف در ویندوز خود باشید، برای مثال در زمانی که در اداره هستید و اجازه استفاده از گوشی ندارید !! یا زمانی که نیاز به سوویچ و چک مداوم اپ های اندرویدی دارید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۰:۲۸ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

چگونه با اضطراب دندانپزشکی مقابله کنیم - روش های اثبات شده

بسیاری از افراد در مورد مراجعه به دندانپزشک احساس ترس و ناراحتی می کنند. این به عنوان اضطراب دندان شناخته می شود، و نسبتاً رایج است. برای برخی از افراد، ترس شدید است و باعث می شود به طور کلی از دندانپزشک دوری کنند. متأسفانه، هر چه فرد بیشتر از دندانپزشک دوری کند، احتمال بروز عوارض دندانی بیشتر می شود. مشکلات مربوط به سلامت دهان و دندان می تواند به مشکلات جدی در سلامت کلی تبدیل شود و مراجعه منظم به دندانپزشک را مهم تر می کند. اگر ترس و ناراحتی در مورد مراجعه به دندانپزشک شما را از دریافت مراقبت های مورد نیاز باز می دارد، به این 8 نکته برای مقابله با اضطراب دندان نگاهی بیندازید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۵۴ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

ویژگی Google Photos Memories بالاخره در اختیار کاربران وب قرار گرفت

اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد، به نظر می رسد گوگل به طور گسترده ویژگی Memories خود را در Photos در وب ارائه می کند. این ویژگی که از زمان راه‌اندازی آن در سال 2019 به برنامه نویسی اندروید و یا ios برنامه‌های تلفن همراه محبوب افزوده شد، در ابتدا عکس‌ها و ویدیوها را در قالب سالگرد تقویمی به سبک Timehop-Meets-Instagram-Stories برجسته می‌کرد، اما به زودی گسترش یافت و به افراد خاص، حیوانات خانگی، سفرها و موارد اخیر افزوده شد. برجسته، و بیشتر. این عرضه اولین بار توسط SmartDroid آلمانی زبان مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان توسط چندین نویسنده AP تایید شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۵۶ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

سامسونگ و هواوی همچنان پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو خواهند بود

به نظر می‌رسد که تاخیر و لغو شدن پروژه تولید گوشی‌های تاشو توسط برندهای رقیب شرایطی را به وجود می‌آورد که سامسونگ و هواوی همچنان به پیشتازی در این بازار ادامه دهند. البته در بین این دو برند سامسونگ با اختلاف بسیار زیادی خود را از همتای چینی جدا کرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۱:۰۸ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

پای کامیون‌های برقی به مسابقات هم باز شد

شرکت استارت‌آپی گاسین فرانسه، از نخستین شرکت‌کننده پاک رالی داکار که قرار است در دوره 2022 این مسابقات شرکت کند، رونمایی کرد. این کامیون فرانسوی که یک مدل هیدروژنی است، با نام H2 شناخته می‌شود. 

کامیون برقی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۸:۵۴ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

دلایل رایج ریپ زدن ماشین چیست؟

 اولین شک شما باید به بنزین باشد. وقتی بنزین تمام می‌شود، ماشین ریپ می‌زند، اما اگر باک پر باشد چه؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۵۱ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

خاصیت حیرت‌آور عسل برای سلامتی بدن، پوست و مو

عسل یک خوراکی محبوب و بسیار مقوی است. افراد عسل را به خوردنی‌های مختلف اضافه می‌کنند تا طعم بهتری بگیرند. عسل بسیار سالم‌تر از شیرین‌کننده‌های مصنوعی است که ما به‌طور رایج از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در مقاله‌ای که امروز در دیجی‌کالا مگ برایتان تهیه کرده‌ایم قرار است شما را با خواص عسل برای سلامتی بدن، پوست و مو آشنا کنیم و ارزش غذایی آن را بگوییم. علاوه بر این عوارض جانبی عسل را در اختیارتان قرار می‌دهیم و در پایان طرز درست کردن چند اسموتی با آن را یاد می‌دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

گوگل طراحی اپلیکیشن‌های iOS خود را متحول می‌کند

  زمانی که به بررسی اپ‌های گوگل در دو سیستم عامل iOS و iPadOS بپردازید متوجه می‌شوید که رابط کاربری این اپ‌ها بسیار شبیه به رابط کاربری است که این اپ‌ها در سیستم عامل اندروید ارائه می‌دهند. رخ دادن این اتفاق، از گذشته تا به امروز شکایت‌های مختلفی درباره‌ی عدم تطابق طراحی رابط کاربری موبایل آن‌ها با سیستم عامل iOS به وجود آورده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۳۷ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)