فوربلاگ فوربلاگ .

فوربلاگ

کاتلین یا جاوا؟

با هر کدام از این زبان‌های برنامه نویسی می‌توانید به ساخت و توسعه برنامه‌های اندرویدی بپردازید، اما کدام زبان در سال  ۲۰۲۱ برای توسعه برنامه‌های اندرویدی مناسب است، کاتلین یا جاوا؟ آیا زبان کاتلین جایگزین مناسبی برای زبان جاوا خواهد بود؟ و یا کدام زبان عملکرد بهتری در توسعه برنامه‌های مدرن اندرویدی خواهد داشت؟ در ادامه به تمامی این سؤالات در مورد کاتلین و جاوا پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۵۴ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

قابلیت «عبارات سریع» به دستیار صوتی گوگل می‌رسد

با قابلیت «عبارات سریع» ارتباط با دستیار صوتی گوگل از همیشه سریع‌تر می‌شود. اگر از کاربرانی باشید که برای برنامه‌ریزی روزانه، ارسال پیام و کارهای مختلف دیگر از دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنند، احتمالا با جمله «هی گوگل» آشنا هستید. این جمله‌ای دستوری است که برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت استفاده می‌شود. البته به‌نظر می‌رسد شرکت توسعه‌دهنده آن در حال اعمال تغییراتی است که باعث می‌شود دیگر برای سپردن کار جدیدی به دستیار خود، به صداکردن آن نیازی نداشته باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۲:۱۱ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

بر اساس طرح صیانت، دولت تا هشت ماه برای راه‌اندازی اینستاگرام ایرانی فرصت دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ در حالی طرح جنجالی مجلس در زمینه صیانت از کاربران همچنان با مخالفت‌ اشخاص و گروه‌های مختلفی همراه است که یکی از طراحان این طرح در یک مناظره تلویزیونی از سیاست کاهش تدریجی پهنای باند اینستاگرام برای جایگزین کردن آن با اینستاگرام ایرانی خبر داده است. بر اساس این طرح، دولت تا هشت ماه فرصت راه‌اندازی اینستاگرام ایرانی را خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۵۶ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

بررسی ایرفون بی‌سیم (ایرباد) هواوی فری بادز 3

هدفون بی سیم FreeBuds 3 تجربه ای نو از گوش داد به موسیقی و شنیدن صدا به شما خواهد بخشید. ایربادها یکی از بهترین ابزارها برای افرادی هستند که سه اصل راحتی استفاده، انعطاف و عدم ایجاد مزاحمت در جابه‌جایی و در عین حال کیفیت بالا را در زمینه موسیقی و صدا با دقت و حساسیت دنبال می‌کنند. به همین دلیل شرکت هواوی با یک طراحی مهندسی و بی‌نقص که همزمان توجه خاصی به زیبایی و کارایی داشته، محصولی به نام هواوی فری بادز 3 خلق کرده که قصد داریم در ادامه با هم نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات ایرفون FreeBuds 3 داشته باشیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۲۹ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

رونق تجارت الکترونیک با تغییر استراتژی فروشگاه های آنلاین

با افزایش رونق تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند و استراتژی‌هایشان می‌تواند روی فروشگاه‌های آنلاین نیز اعمال شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۲:۰۲ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

آموزش ساخت امضای الکترونیکی

امضاهای الکترونیکی به‌دلیل سادگی در استفاده در میان مردم بسیار پرطرفدار هستند. روش‌های زیادی برای درج و ساخت امضای الکترونیکی وجود دارد که با کمک هریک از آن‌ها می‎‌توانید اسناد خود را روی ویندوز، مک، دستگاه‌های اندرویدی و iOS امضا کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۳۶ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)

اندروید ۱۲ مدیریت فایل‌های پاک‌شده را با سطل زباله آسان‌تر می‌کند

براساس اطلاعاتی که از سیستم‌عامل جدید کمپانی گوگل یعنی اندروید 12 که تا به امروز منتشر شده‌، می‌توان متوجه شد که کاربران می‌توانند در این سیستم‌عامل مدیریت بهتری بر روی سطل زباله یا همان trash و فایل‌های حذف شده خود داشته باشند.

اندروید 12 چیست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۴۵ توسط:مهیا امینی موضوع: نظرات (0)